Nie możesz znaleźć odpowiedzi?

Czy Twoje pytanie nie zostało znalezione? Nie wahaj się z nami skontaktować, aby dowiedzieć się, jak możemy Ci pomóc.

Skontaktuj się z nami przez telefon, e-mail lub za pośrednictwem dowolnej z naszych platform mediów społecznościowych.

Pytania ogólne

Nie włączające się urządzenie elektroniczne może wynikać z wielu przyczyn. Najczęściej jest to awaria płyty głównej lub baterii. Możemy zdiagnozować szereg problemów i wymienić tylko to, co jest konieczne.
Wiele ekranów dotykowych nie będzie działać, jeśli urządzenie upadło lub jeśli urządzenie było wcześniej „naprawiane”, a podczas wymiany nie użyto oryginalnego ekranu. Wszystkie nasze części zamienne objęte są 3 miesięczną gwarancją.
To było trochę głupie, prawda? Niektórzy uważają, że umieszczenie urządzenia w worku z ryżem rozwiąże wszystkie problemy. Ale to nieprawda, a czasami szkoda już została wyrządzona.
Nasz serwis czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00 ul. Oleśnicka 12 we Wrocławiu.

Jak to działa?

Dostarcz nam urządzenie osobiście lub za pośrednictwem usług spedycyjnych
Następnie, po otrzymaniu przesyłki, przeszkolony technik rozpocznie diagnozowanie problemów. Po zakończeniu naprawy paczka zostanie odesłana.
Po wykonaniu wszystkich niezbędnych napraw/wymian, zwrócimy Twoje urządzenie